28 Aralık 2013 Cumartesi

Yasak Aşk İtirafları

yasak aşk............
Evet yasak aşkın içindeyim... hoş!! yasak olmayanı nasıl acaba? daha mı farklı? klasik bir yasak aşk, evli erkek ile bekar bayan( buradaki kahraman benim yani bayan olan..) onu seviyorum, onunla bir çayı paylaşmak bile bana huzur veriyo..işin ilginç yanı ne biliyomusunuz..ben bööle YASAK AŞKlara karşı biriydim...ama adı üzerinde AŞK..vicdanımla çok başbaşa kaldım ama..olmadı işte..

Şu ölümlü dünyada niye varız, varsak amacımız ne, niye yaşıyoruz diye hiç düşündünüzmü? geçim derdi, hayat mücadelesi v.s ,v.s....hepsi yalan ...
DÜNYA AŞK ÜZERİNE KURULMUŞ...ben öyle zannediyorum yada..şu gözlerimi sonsuzluğa doğru kapattığımda hiç olmazsa aşkı doyasıya yaşamış olarak kapatacağım............................

Yasak Aşk, Yasak Aşk İtirafı, Aşk İtirafları, Aşk, İtiraf, Genç Kızlardan İtiraflar, Kadınlardan İtiraflar, Evli Kadın İtirafları, Dul Kadın İtirafları

0 yorum:

Yorum Gönder