28 Aralık 2013 Cumartesi

Pişman Olunmayan İtiraflar

pişman değilim
çok ama çok sevdiğim bir erkek arkadaşım vardı ama hiç birlikte olmamıştık bana karşı öyle bir niyeti olduğunuda bilmiyordum ben daha önce kimseyle birlikte olmadım birgün okulu astık ve onların evine geldik annesi ve babası iştelerdi.tv falan izliodk ama sonra bana yaklaştı ve öpmeye başladı (bu olaya ister inanın ister inanmayın ama GERÇEK)ben kendimi ondan uzaklaştırmaya çalıştım kendini kaybetmişti ama hiç direnmediğim kadar çok direndim kızlık namustur sonuçta gerçekten ne olduğunu anlamadım ama bana öyle bir güç gelmiştiki o anda ona bir yumruk attım ve öyle bir hızla çıktımki evden gerçekten hıçkıra hıçkıra ağlıyordum eve nasıl geldiğimi anlamadım zaten 3 ay sonra tayinleri çıktı siz siz olun ne kadar güvensenizde bir erkeğin evine gitmeyin....



İtiraf, İtiraf  Sitesi, Kızlardan İtiraf, Kızlardan Şok İtiraflar,Kızdan Şok İtiraf, Pişman Olunmayan İtiraf, Erotik İtiraf, Erotik İtiraflar, Erotik İtiraflar oku, İtiraf Oku

0 yorum:

Yorum Gönder