24 Temmuz 2014 Perşembe

Ajda Pekkan Muazzez Abacı 2014 Yeni Albümü Dinle



















Ajda Pekkan Muazzez Abacı 2014 Albümü, Ajda Pekkan Muazzez Abacı 2014 Albümü Dinle, Ajda Pekkan Muazzez Abacı 2014 Dinle, Ajda Pekkan Muazzez Abacı 2014 Son Albümü Dinle, Ajda Pekkan Muazzez Abacı 2014 Yeni Albümü Dinle, Ajda Pekkan Muazzez Abacı Son Albümü, Ajda Pekkan Muazzez Abacı Yeni Albümü

Ajda Pekkan Muazzez Abacı 2014 yeni ve Son albümü olan Ajda Pekkan Muazzez Abacı müzik market raflarındaki yerini aldı. Albüm www.askmuzikleri.com farkı ile dinlemeniz için sitemize eklenmiştir. Aşağıdaki müzik player yardımı ile albümü indirmeden online dinleyebilirsiniz. Herkese keyifli dinlemeler.
Ajda Pekkan Muazzez Abacı Albüm Şarkıları
CD 1
01-Dediler Zamanla Hep
02-Bir Kere Sevdim Diye
03-Şeytana Uyduk Bir Kere
04-Kaderimde Hep Güzeli Aradım
05-Aşkım Bahardı Ümitler Vardı
06-Ben Seni Unutmak İçin Sevmedim
07-Gülünce Gözlerinin İçi Gülüyor
08-Elveda Bütün Hatıralar
CD 2 / Fasıl
01-Hicaz Peşrev
02-Bir Nigah Et Ne Olur Halime Ey Gonca Dehen
03-Kederden mi Neden Bilmem
04-Gülşen-i Hüsnüne Kimler Varıyor
05-Tel Tel Taradım Zülfünü
06-Benliyi Aldım Kaçaktan
07-Kara Bulutlar Kaldır Aradan
08-Kadifeden Kesesi
09-Ayva Çiçek Açmış
10-Vardar Ovası
11-İndim Havuz Başına
12-Arabaya Taş Koydum Civanım
13-Dürüyemin Güğümleri Kalaylı

0 yorum:

Yorum Gönder