27 Aralık 2013 Cuma

Evli Kadından Şok İtiraf

Ben Dila evli 2 çoçuk sahibi bir aileyiz, geçen sene yazın eşim iş gezisi diye evden çıktı ve bir hafta gelmeye cekti bende çocukları alıp tatile giderim dedim tamam dedi bodrumda bir otelden yer ayırttım çosuklarım ve kendim için oraya gittik ben çocukları uyuttuktan sonra otelin barına yada dışardaki barlara giderdim gittiğimin 2.günü bir bey ile tanıştık beni takip etiğini söyledi biraz muhabbet dans filan ettik ertesi gün tekrar buluştuk bukez biraz ileriye giderek beni öptü evli olduğumu belirttim o bende evliyim zaten dedi gecenin ilerleyen saatlerinde kocamı orada bir bayanla gördüm iş diye oraya gelmiş şerefsiz işi karı kızmış meğer oda beni fark etti yanımdaki beyefendiyide tabiki birden elinden tuttuğu kıza yapıştı bende yanımdaki adama yapıştım adam şaşırdı tabi napıyosun dedi yok bişey devam et dedim ve uzunca bir süre eşime inat seviştik sonra bardan çıktım adamın oteline gittik ve sabaha kadar seviştik anın tadını çıkardık çok güzeldi bide kocama sinirimi çıkardım başkasıyla yatarak çok zevkliydi.

Evli, Evli Kadın İtiraf, Evli Kadınlardan İtiraflar, Evli Kadın itirafları, İtiraf
Ben Dila evli 2 çoçuk sahibi bir aileyiz, geçen sene yazın eşim iş gezisi diye evden çıktı ve bir hafta gelmeye cekti bende çocukları alıp tatile giderim dedim tamam dedi bodrumda bir otelden yer ayırttım çosuklarım ve kendim için oraya gittik ben çocukları uyuttuktan sonra otelin barına yada dışardaki barlara giderdim gittiğimin 2.günü bir bey ile tanıştık beni takip etiğini söyledi biraz muhabbet dans filan ettik ertesi gün tekrar buluştuk bukez biraz ileriye giderek beni öptü evli olduğumu belirttim o bende evliyim zaten dedi gecenin ilerleyen saatlerinde kocamı orada bir bayanla gördüm iş diye oraya gelmiş şerefsiz işi karı kızmış meğer oda beni fark etti yanımdaki beyefendiyide tabiki birden elinden tuttuğu kıza yapıştı bende yanımdaki adama yapıştım adam şaşırdı tabi napıyosun dedi yok bişey devam et dedim ve uzunca bir süre eşime inat seviştik sonra bardan çıktım adamın oteline gittik ve sabaha kadar seviştik anın tadını çıkardık çok güzeldi bide kocama sinirimi çıkardım başkasıyla yatarak çok zevkliydii - See more at: http://gercekitiraf.com/kategoriler/digeritiraflar/esimin-aldattigini-gorunce-bende-aldattim#sthash.H4BDOeBA.dpuf

0 yorum:

Yorum Gönder